Vicepresidencia pasó de nosotros.Vicepresidencia pasou de nós.

Esta semana el señor vicepresidente de la Xunta se reunía con un grupo de mayores en un conocido hotel vigués. Hablaba, como es habitual, de residencias, servicios sociales para mayores, etc. En fin, de temas que ustedes pueden leer en “medios de comunicación que Vicepresidencia tiene en cuenta e invita a sus actos”.
Nosotros no vamos a informar del acto, porque somos un medio “tan humilde” – para el gabinete de prensa de Vicepresidencia-que no se nos invita a un acto cuyos temas afectan a nuestro sector, el de los mayores.
Pero sí queremos manifestar nuestro malestar por esta actitud, nada coherente con lo que se predica, a veces.
Pero sí queremos dejarle muy clarito a Vicepresidencia que somos un grupo de mayores a los que un buen sector de gente lee.
Que somos un grupo de mayores que voluntariamente, sin salarios ni otras prebendas, hacemos esta revista digital.
Que somos un grupo de mayores que, cada semana, dedican esfuerzos, trabajo y tiempo personal, en hacer esta revista para informar, con honradez, de los temas que consideramos deben conocer nuestros compañeros y compañeras.
Que somos un grupo de mayores, no periodistas, que multiplicamos nuestros esfuerzos en conocer la noticia, aprender y dar a conocer la información .
Que somos un grupo de mayores que han sido los primeros en Galicia en confeccionar una revista digital. Y que todas nuestras fuentes de información nos tienen en cuenta y nos respetan, excepto Vicepresidencia, que pasó de nosotros en el acto de esta semana.
Por cierto, por si acaso no se entiende bien este artículo por ir en castellano, también se lo ponemos en gallego, lengua que parece domina mejor Vicepresidencia.

Fdo. La “humilde” revista digital del Centro Social de Coia.

Esta semana o señor vicepresidente da Xunta se reunía cun grupo de maiores nun coñecido hotel vigués. Falaba, como é habitual, de residencias, servizos sociais para maiores, etc. En fin, de temas que vostedes poden ler en “medios de comunicación
que Vicepresidencia ten en conta e invita aos seus actos”.
Nós non imos informar do acto, porque somos un medio “tan humilde” para o gabinete de prensa de Vicepresidencia-que non se nos invita a un acto cuxos temas afectan ao noso sector, o dos maiores.
Pero si queremos manifestar o noso malestar por esta actitude, nada coherente co que se predica, ás veces.
Pero si queremos deixarlle moi clariño a Vicepresidencia que somos un grupo de maiores aos que un bo sector de xente le.
Que somos un grupo de maiores que voluntariamente, sen salarios nin outras prebendas, facemos esta revista dixital.
Que somos un grupo de maiores que, cada semana, dedican esforzos, traballo e tempo persoal, en facer esta revista para informar, con honradez, dos temas que consideramos deben coñecer os nosos compañeiros e compañeiras.
Que somos un grupo de maiores, non xornalistas, que multiplicamos os nosos esforzos en coñecer a noticia, aprender e dar a coñecer a información .
Que somos un grupo de maiores que foron os primeiros en Galicia en confeccionar unha revista dixital. E que todas as nosas fontes de información téñennos en conta e respéctannos, excepto Vicepresidencia, que pasou de nós no acto desta semana.
Por certo, polo si ou polo non non se entende ben este artigo por ir en castelán, tamén llo pomos en galego, lingua que parece domina mellor Vicepresidencia.

Fdo. A “humilde” revista dixital do Centro Social de Coia.

7 comentarios sobre “Vicepresidencia pasó de nosotros.Vicepresidencia pasou de nós.

  • el 11 de febrero, 2008 a las 10:30
    Permalink

    Bravo valientes, sois admirables. No os preocupeis ya veris como aprenden a respetarnos más. Os debo un café por ser tan valientes y secunfar todos las protesta. sois únicos colegas. Alex

  • el 12 de febrero, 2008 a las 20:48
    Permalink

    Yo creo que son los sul gabinete de prensa ,ya que el Vicepresidente ni se entera , se lo dan hecho, escribirle veres como os contesta de inmediato, si es que no le interceptan la correspondecia , que puede ocurrir tambien y sino a sus correligionarios de Vigo, vereis como alguien espabila y no hace la barbaridad que ha hecho…

  • el 12 de febrero, 2008 a las 20:51
    Permalink

    Eiqui chegan as eleiccios e escomenzan as barbaridades , xa sei deste caso e tyamen de que encheron un hotel de vigo de luxo, con xente de fora , hastra penso que derenlle una merendola, as no e como se fan as cousas, demposis queixamonos , e unha pena que na nosa Terra non oida haber un Partido como noutros lados , bueno si non saben mais que vamos faguer., pero e unha pena.

  • el 19 de febrero, 2008 a las 19:27
    Permalink

    Donde hai que ir a falar e donde estan os xubilados, e deixarse de hoteis

Comentarios cerrados.